קריסטן סטיוארט תככב ב"שלגיה והצייד 2"

קולנוע
מנכ"ל אולפני יוניברסל אישר אתמול כי קריסטן סטיוארט תככב בסרט ההמשך "שלגיה והצייד 2" אשר יגיע לבתי הקולנוע ב-2015.

קריסטן סטיוארט תככב ב"שלגיה והצייד 2"
קריסטן סטיוארט תככב ב"שלגיה והצייד 2"

אחרי חודשים של ספקולציות בנוגע להפקת סרט ההמשך "שלגיה והצייד 2" של ההצלחה המסחררת מ-2012 "שלגיה והצייד", מנכ"ל יוניברסל, אדם פוגלסון אישר כי אולפני יוניברסל מתכננים לעבוד על סרט ההמשך של "שלגיה והצייד" בו כיכבו קריסטן סטיוארט וכריס המסוורת' בתפקידים הראשיים. הבשורה הגדולה הגיעה מכנס סינמה-קון, איגוד בעלי בתי הקולנוע באמריקה אשר התקיים אתמול (ג') בלאס וגאס.

בקיץ שעבר ליהוקה של סטיוארט לסרט ההמשך "שלגיה והצייד 2" לא היה בטוח בגלל הרומן הקצרצר שלה עם הבמאי רופרט סנדרס כאשר השניים נתפסו במצלמות הפפראצי בוגדים בקרוביהם. אז (וגם היום) סטיוארט הייתה במערכת יחסים עם כוכב סרטי "דמדומים" רוברט פטינסון, בעוד שסנדרס היה נשוי לדוגמנית ליברטי רוס אשר כיכבה ב"שלגיה והצייד" כאמה של שלגיה. מאותו אירועי בגידה רוס הגישה מסמכי גירושין.

כזכור, התמונה בה נצפו השתיים בחוויתם המינית



לעומת זאת, בשנה שעברה בחודש דצמבר, האתר IndieWire פירסם כתבה ובה נאמר כי קריסטן סטיוארט תככב בסרט ההמשך "שלגיה והצייד 2", אך נאמר לה לשמור על כך בסודיות מוחלטת. נכון לכתיבת שורות אלו לא נחשפו פרטים לגבי העלילה או השחקנים אשר יככבו בסרט, אך לגבי הבמאי, סנדרס סיפר שהוא בהחלט לא יקח על עצמו את התפקיד.

בימים אלו קריסטן סטיוארט מככבת בסרטו של וולטר סאלס "בדרכים" אשר מבוסס על ספרו רב המכר של הסופר האמריקאי ג'ק קרואק, ועוקב אחר שלושה צעירים היוצאים למסע ספונטני במיוחד לכל אורכה של ארצות הברית בימים שלאחר מלחמת העולם השנייה. הסרט מתאר את השפעתה של מוזיקת הפופ ובעיקר את חוויותיהם המיניות של השלושה. כאמור ,הסרט יגיע לבתי הקולנוע השונים בארצנו ביום חמישי הקרוב ה-18 באפריל.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קריסטן סטיוארט תככב ב"שלגיה והצייד 2"
סרטים בקולנוע