"הנוקמים" זוכים בטקס פרסי MTV

קולנוע
לאחר הופעתם המרשימה ב-2012, "הנוקמים" קיבלו הזדמנות נוספת וזכו בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי MTV אשר התקיים אתמול (א'), ובין השאר זכו גם ג'ניפר לורס, בראדלי קופר וג'יימי פוקס.

"הנוקמים" זוכים בטקס פרסי MTV
"הנוקמים" זוכים בטקס פרסי MTV

סרטו של ג'וס וודון "הנוקמים" שהיה ללהיט של קיץ 2012 זכה בפרס הסרט הטוב ביותר, ובנוסף בעוד שתי פרסים נוספים אשר כללו את פרס הנבל הטוב ביותר אשר הגיע היישר לידיו של טום הידלסטון. וגם במאי הסרט, ג'וס וודון אשר קיבל את פרס האפקטים הטובים לסרטו. לאחר קבלת הפרס וודון סיפר בהתרגשות כה רבה כי הוא מצפה לעבוד על סרט ההמשך "הנוקמים 2" אשר צפוי להגיע אלינו ב-2015.

לגבי הפרסים לשחקנים הטובים ביותר לא הופתענו, היו אלה בראדלי קופר וג'ניפר לורנס שזכו בפרסי "הפופקורן המוזהב" רק שלורנס לא הייתה במקום כדי לקבל את הפרס. את טקס פרסי MTV הנחתה השחקנית האוסטרלית רבל ווילסון אשר הפכה במהירות לאחת הכוכבת החמות ביותר של הוליווד מאז הופעתה בקומדיה המוזיקלית "פיץ' פרפקט" שהייתה להצלחה מסחררת בקופות.

שאר הזוכים בפרסי "הפופקורן המוזהב" הם; סרטו של סת' מקפרלן, "טד" אשר זכה בפרס הצמד הטוב ביותר על המסך, "חיי פיי" אשר זכה בפרס הרגע המפחיד ביותר, אמה ווטסון זכתה בפרס על ההופעה פורצת הדרך של השנה. ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר זכו בפרס נוסף על הנשיקה הטובה ביותר שנראתה על מסכי הקולנוע ב-2012, השחקן והקומיקאי וויל פארל זכה בפרס גאון הקומי, והג'אנגו שלנו, ג'יימי פוקס קיבל את פרס שחקן הדור.

את רבל ווילסון כולם הספיקו להכיר, בכל מקום אפשרי בו היא מופיעה היא תמיד מנסה את הצד הקומי שלה (שבמקרים מסוימים גם מצליח), והפעם היא יצרה עוד אחת מהפרובוקציות שלה שהתבטא בתקרית פיטמות משעשעת.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הנוקמים" זוכים בטקס פרסי MTV
סרטים בקולנוע