מת השחקן והקומיקאי ג'ונתן ווינטרס

רכילות
השחקן והקומיקאי הנודע, ג'ונתן ווינטרס מהבולטים והאהובים בתרבות האמריקאית, הלך לעולמו אתמול (ה') בגיל 87 מסיבות טבעיות.

מת השחקן והקומיקאי ג'ונתן ווינטרס
מת השחקן והקומיקאי ג'ונתן ווינטרס

ג'ונתן ווינטרס הוא קומיקאי אגדי, ושחקן קולנוע מוכשר שלצערנו הלך לעולמו ביום חמישי האחרון בביתו שבמונטסיטו קליפורניה. ווינטרס החל את דרכו כקומיקאי צעיר אשר סחף מעריצים רבים וכאלו המפורסמים כמו רובין וויליאמס וג'ים קרי אשר הושפעו ממנו רבות. ווינטרס הופיע ביותר מ-50 סרטים ותוכניות טלוויזיה שונות אשר הביאו להצלחתו הכה רבה של השחקן המופלא אשר גרם לצופים רבים לצחוק ללא הפסקה. בין היתר, ווינטר הופיע בסדרה הקומית החביבה "מורק ומינדי" לצידו של השחקן רובין וויליאמס שהיה מעריצו הנלהב.

ווינטרס החל את קריירתו בסוף שנות ה-50 כאשר זכה בתחרות כישרונות אשר הובילה להופעתו הראשונה ברדיו והמשיך בקצב מהיר אל מועדוני הסטנדאפ שבניו-יורק באותם השנים. ווינטרס בלט בתפקידיו הקורעים בסרטים "מטורף, מטורף, מטורף העולם" - סרט קומדיה עם הרבה סלפסטיק, הומור שנון, אידיוטי ומה לא?. באותו הסרט לצידו כיכבו מיטב הקומיקאים המצליחים של אותה תקופה; ספנסר טרייסי, מילטון ברל, סיד סיזר ובאדי האקט.



ב-2011 ווינטרס החל לדובב את דמותו של דרדסאבא בסרט האנימציה המוכר לכולנו "הדרדסים" אשר קיבל ביקורות מעורבות. לפני מותו המצער, ווינטרס הספיק לדובב את קולו של דרדסאבא גם בסרט ההמשך "הדרדסים 2" בו הדרדסים חוזרים להרפתקה חדשה ומפתיעה.

ג'ונתן ווינטרס נפטר לאחר אשתו איליין ווינטרס אשר הלכה לעולמה בשנת 2009. ג'ונתן ווינטרס הותיר אחריו שני ילדים וחמישה נכדים. בנוסף, הוא גם השאיר אחריו קריירה מפוארת וחותם בתרבות האמריקאית שמעטים זוכים לו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מת השחקן והקומיקאי ג'ונתן ווינטרס
סרטים בקולנוע