שוברי קופות: פתיחה חזקה ל"מוות רצחני"

קולנוע
החידוש לסרטו המצליח של סם ריימי, "מוות רצחני" אשר הוקרן בבכורתו ביום שישי האחרון (ארה"ב) גרף כ-11 מיליון דולרים וכבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות כשאחריו נמצא "פארק היורה 3D" עם רווחים של 7 מיליון דולרים.

שוברי קופות: פתיחה חזקה ל"מוות רצחני"
שוברי קופות: פתיחה חזקה ל"מוות רצחני"

ביום שישי האחרון (ארה"ב) הוקרן הרימייק לסרט הפולחן "מוות רצחני" אשר גרם לאנשים רבים ולחובבי סרטי האימה בפרט לנהור אל בתי הקולנוע ולצפות באותו סרט מצליח אשר נחשב לאחד מסרטי האימה המפחידים של שנות ה-80 המוקדמות. לאחר יממה מאז הקרנת הבכורה, הסרט "מוות רצחני" גרף כ-11 מיליון דולרים ביממה הראשונה להקרנתו. שלא בדומה לסרט המקורי, הסרט הנ"ל מביא איתו דמויות חדשות עם אפקטים יותר מציאותיים אשר מאפשרים חוויה בלתי נשכחת מצידם של הצופים. אגב, הסרט "מוות רצחני" יגיע לבתי הקולנוע בארצנו בחודש מאי הקרוב.

למקום השני עם רווחים של 7 מיליון דולרים הגיע הסרט "פארק היורה 3D" אשר זכה להקרנה חוזרת בגרסת התלת מימד המציעה שלל אפקטים מרהיבים שיגרמו לצופים להחסיר פעימה או שתיים. לכל אלה שכבר צפו בסרט בעבר ורוצים לצפות בו שוב, תהיו מוכנים, כי ביום חמישי ה-18 ביולי 2013 הדינוזאורים מגיעים גם לבתי הקולנוע בארץ.

סרט הפעולה "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" שמפיקיו סברו כי הוא יכבוש את בתי הקולנוע במשך חודש שלם, ירד למקום השלישי עם רווחים של 6 מיליון דולרים ועד כה 71 מיליון דולרים נוספים משאר רחבי העולם. בסרט כיכבו ברוס וויליס, דוויין ג'ונסון (דה רוק) וצ'אנינג טייטום אשר כבשו בשבוע שעבר את הפסגה, אך הפעם הפסידו לחידוש המצמרר "מוות רצחני" אשר זכה ליותר אהדה מצד המבקרים.

משפחת "הקרודים", אותם אנשי מערות פרימיטיבים אשר זכו להכיר לראשונה בחייהם את העולם המופלא בו הם חיים, ממשיכים בירידה למקום הרביעי עם רווחים של 6 מיליון דולרים. "הקרודים" נמצאים בירידה של כ-43 אחוזים מהרווחים של יום שישי שעבר.

למקום החמישי והמכובד הגיע סרטו של טיילר פרי "וידויים של יועצת נישואים" אשר גרף כ-4 מיליון דולרים אשר השתלשלו לכיסו של טיילור פרי עצמו. פרי הוא שחקן ובמאי מצליח שלרוב מוכר כשחקן המגלם נשים שחורות בגיל העמידה. כבמאי פרי הכניס יותר מ-403 מיליון דולרים, בעוד שכשחקן הכניס לכיסו יותר מחצי מיליארד דולרים. "וידויים של יועצת נישואים" הוא סרטו החדש של פרי בשיתוף עם חברת ההפקה ליונסגייט אנטרטיינמנט, הסרט מגולל את סיפורה של ג'ודית, אישה אשר נשואה באושר לבעלה רייס. ג'ודית עובדת בחברה גדולה אשר לה היא משמשת כיועצת. כאשר אווה (קים קרדשיאן) מפגישה את ג'ודית עם הרלי (רובי ג'ונס) יזם עשיר המחפש להשקיע את כספו, הוא שובה את ליבה ובכך גורם לה לבגוד בבעלה לאחר שהשניים מתחילים קשר אינטימי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שוברי קופות: פתיחה חזקה ל"מוות רצחני"
סרטים בקולנוע