"הקרודים" כובשים את הפסגה

קולנוע
הלהיט החדש מבית אולפני דרימוורקס, "הקרודים" אשר הוקרן בסופ"ש האחרון בבתי הקולנוע, סחף איתו צופים רבים וכעבור כ-24 שעות הסרט כבש את המקום הראשון עם רווחים של כ-42 מיליוני דולרים.

"הקרודים" כובשים את הפסגה
"הקרודים" כובשים את הפסגה

מהיוצרים של "מדגסקר" ו-"הדרקון הראשון שלי" הגיע אלינו בשבוע שעבר סרט ההרפתקאות - "הקרודים" המתאר את סיפורה של משפחה לא מפותחת. מדובר במשפחה הפוחדת להחשף לעולם הגדול. בתוך משפחת "הקרודים" ישנה ילדה תמימה ויוצאת דופן בשם איפ (בדיבובה של אמה סטון) אשר סקרנית לגלות דברים חדשים מחוץ למערה שבו היא חייה במשך כל חייה. אך אביה, גרוג (בדיבובו של ניקולס קייג') אוסר לה לצאת ממנה בטענה שהסקרנות מביאה איתה מזל רע.

לאחר שביתם של "הקרודים" נהרס כתוצאה מרעידת אדמה, הם נאלצים לצאת למסע בחיפוש אחר בית חדש. בתחילת המסע המשפחה מגלה יצורים שמעולם לא פגשו ואף הופתעו לגלות שחלקם לא מזיקים כלל וכלל. בהמשך הם פוגשים בנער ממשפחה מפותחת העונה לשם גאי (בקולו של ריאן ריינולדס) אשר מצטרף אליהם ועוזר להם לגלות עולם מופלא שבהמשכו ישנה את תפיסת עולמם.



מדובר בסרט אנימציה מושקע שתקציבו נאמד בכ-135 מיליוני דולרים, הסרט "הקרודים" זכה לאהדה רבה בקרב מבקרי הקולנוע השונים ובעיקר מהצופים המכורים לסרטי האנימציה. למקום השני ברשימת שוברי הקופות הגיע סרטו של אנטואן פוקואה "מטרה: הבית הלבן" אשר החזיר את ג'רארד באטלר אל במת סרטי הפעולה למיניהם. לצידו של באטלר כיכבו גם מורגן פרימן ואהרון אקהרט. הסרט "מטרה: הבית הלבן" הצליח לגרוף "רק" 28 מיליוני דולרים ומדובר בסופ"ש הראשון להקרנתו.



למקום השלישי הגיע סרט הפנטזיה "ארץ אוז" לאחר שבועיים ארוכים בהם היה במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. שכמובן הסרט לא היה זוכה להצלחה רבה בקופות ללא ביצועי המשחק של שחקן הקולנוע ג'יימס פרנקו אשר בזמן האחרון סחף הרבה מעריצות לוהטות לאחר כיכובו בסרט הנעורים "ספרינג ברייקרס" שאגב יצא לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי האחרון. הסרט "ארץ אוז" גרף 20 מיליוני דולרים לאחר ירידה של כ-50 אחוז בהכנסות בטווח של השבועיים הראשונים להקרנתו.



במקום הרביעי עם רווחים של 8 מיליוני דולרים הגיע סרט המתח "הקריאה" בכיכובה של האלי ברי שנתנה הופעה טובה. בעוד שלמקום החמישי והמכובד הגיע סרט הקומדיה "ההרשמה" בכיכובם של פול ראד וטינה פיי. בכל אופן הסרט גרף סכום זעום של 6 מיליוני דולרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הקרודים" כובשים את הפסגה
סרטים בקולנוע