"ספיידרמן המופלא 2" מביא איתו סקסיות

קולנוע
את "ספיידרמן המופלא" כולנו הספקנו לראות ואף לבקר, כעת מגיע אלינו סרט חדש לסדרה בה ישולבו אמה סטון, דיין די-האן ושחקנים נוספים כדי להביא אלינו סרט קצת שונה ואף סקסי בהרבה.

"ספיידרמן המופלא 2" מביא איתו סקסיות
"ספיידרמן המופלא 2" מביא איתו סקסיות

דיין די-האן ידוע בשל תפקידו המוצלח בסרטו של ג'וש טרנק "כרוניקה בזמן אמת" בה זכה להצלחה רבה ואף קיבל הכרה בתעשיית הקולנוע האמריקאית. דיין די-האן אשר הופיע לאחרונה בסרטו של סטיבן שפילברג "לינקולן", התראיין לאחרונה לאתר "קולידר" לצורך קידום הסרט "ספיידרמן המופלא 2" וסיפר; "הסרט "כרוניקה בזמן אמת" עקב אחר בן לאב מתעלל, להבדיל דרמת הפשע "המקום שמעבר לעצי האורן" מספר על ילד קצת אחר אשר לא הכיר את אביו, אלו שתי סיפורים שונים לחלוטין בהם מתנהלות מערכות יחסים שונות בין אב לבן. לעומת זאת, מערכת היחסים של הארי אוסבורן עם אביו, נורמן, היא מורכבת בכך שאביו של הארי משפיע עליו בהרבה מובנים".

"אני לא חושב שצריך להיות חובב ספרי קומיקס כדי לככב בסרט מהסוג הזה", הוסיף דיין, "בסופו של דבר אני חושב שאני מתאים לתפקיד כי אני מכיר את הסיפור של הארי אוסבורן, זה כאילו יש לנו משהו משותף. בסופו של יום המטרה שלי כשחקן היא לתת את המירב, בין אם זה בסרט שמבוסס על ספר קומיקס או בין אם זה סרט מדע בדיוני".

בהמשך הראיון לאתר "קולידר" דיין די-אן נשאל אם הוא רוצה להופיע בסרט הבא של "מלחמת הכוכבים", והוא השיב: "אבא שלי מעריץ גדול של סרטי "מלחמת הכוכבים", אף פעם לא התחברתי לסרטים מן הסוג הזה. תמיד נמשכתי לסרטים שמתבססים על ספרי הקומיקס. לא שאני קורא אותם, אך אני ממש מתחבר לסרטים הללו כדוגמת סרטו של כריסטופר נולאן "עלייתו של האביר האפל" שממש התחברתי לדמותו של באטמן. אהבתי גם את "ספיידרמן 2" שבויים ע"י סם ריימי, וגם את הסרט הראשון של "איירון מן" שהיה לדעתי ממש מלהיב. אבל אם יש סרט שאני ממש מצפה לו זה הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף" שאני מאמין שיהיה להצלחה גדולה".

למי שתהה, דיין די-האן יגלם את דמותו של הארי אוסבורן שעל פי דיווחים קודמים יככב לצידם של הנבלים "אלקטרו" (ג'יימי פוקס), ושל "ריינו הקרנף" (פול ג'יאמטי). וכמו כן אל דאגה, לאנדרו גארפילד בדמותו של ספיידרמן יהיה את "החתולה השחורה" (פליסיטי ג'ונס) אשר תילחם לצידו אל מול הנבלים וכמו תמיד את היפייפיה בדמותה של אמה סטון, אותה הוא כל כך אוהב ומוכן להקריב את חייו כדי שלא תהיה בסכנה. כמו כן, לצידו של אנדרו גארפילד בסרט "ספיידרמן המופלא 2" יככבו גם כריס קופר, שיילין וודלי ופול ג'יאמטי. הסרט "ספיידרמן המופלא 2" יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 01 במאי 2014 בבתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ ויהיה לסרט השני בסדרה המחודשת של ספיידרמן בבימויו של מארק ווב.

לסיכום, ועד ליציאת הסרט לאקרנים, אפשר לומר שהמון דיווחים מגיעים מהמון מקורות, וכי הסרט "ספיידרמן המופלא 2" יהיה לסרט המשך לסרט ראשון קצת איטי אך די איכותי אשר הביא אלינו ספיידרמן שונה ולא דומה לטובי מגווייר, אשר דומה יותר לגיבורי-על אחרים בהפקות סרטי מדע בדיוני ודרמות ענקיות בהן מושקע הון (בתקציב של כ-230 מיליון דולרים לסרט הראשון) אשר מביא אל בתי הקולנוע צופים רבים, אנו ממתינים בקוצר רוח אל הסרט השני לסדרה החדשה אך לא נסתפק בסרט רדוד ולדרמה נוספת בדמותו של הסרט הראשון, אלא לסרט עם מעט יותר אקשן בשילוב פעלולים שכן קיבלנו בסדרה הקודמת, ומכאן, חזרה אליכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ספיידרמן המופלא 2" מביא איתו סקסיות
סרטים בקולנוע