ג'וזף גורדון לוויט הוא דון ז'ואן

קולנוע
כוכב סרט המתח "שליחות עירונית", ג'וזף גורדון לוויט אשר מתרגש לקראת שחרורו לאקרנים של סרטו החדש "התמכרותו של דון ג'ון", שולח מסר למעריציו.

ג'וזף גורדון לוויט הוא דון ז'ואן
ג'וזף גורדון לוויט הוא דון ז'ואן

השחקן ההוליוודי המצליח, ג'וזף גורדון לוויט אשר כיכב לאחרונה בסרט הפעולה "לופר" לצידו של ברוס וויליס הגדול, יקרין לראשונה את סרטו החדש "דון ג'ון" השבוע בפסטיבל SXSW השנתי אשר מתקיים באוסטין שבטקסס. הסרט שצפויי לצאת עוד השנה, מגולל את סיפורו של דון ג'ון, גבר מתוסכל אשר אובססיבי לשלושה דברים: לנשים, להרמת משקולות ובעיקר לסרטי פורנו. אך עם זאת, כאשר הוא פוגש בנערת חלומותיו (הלא היא סקרלט ג'והנסון), הוא מנסה לשנות את הרגליו הישנים ומשכיל להבין את המשמעות האמיתית של המילה אהבה.

הסרט "דון ג'ון" בויים על ידי ג'וזף גורדון לוויט שאגב גם כתב את תסריט הסרט. לצידו של ג'וזף תככב השחקנית הלוהטת סקרלט ג'והנסון אשר הופיעה לאחרונה בסרטו של סשה גרבסי "היצ'קוק" המבוסס על הסרט המתח המצמרר "פסיכו" מאת אלפרד היצ'קוק שנחשב לאחד מגדולי הבמאים של תעשיית הקולנוע האמריקאית בכל הזמנים. סקרלט תגלם אישה אשר צופה לרוב צופה בסרטי רומנטיקה בעוד ג'וזף גורדון לוויט מגלם את דון ג'ון שצופה רק בסרטי פורנו.

כנאמר לעיל, השבוע יוקרן לראשונה בפסטיבל SXSW סרטו של ג'וזף גורדון לוויט "דון ג'ון", אך לפני ההקרנה המדוברת, הוא החליט לשלוח מסר למעריציו.

"שלום לכולם, אז כמו שאתם כבר יודעים, כתבתי וביימתי את הסרט החדש שלי "התמכרותו של דון ג'ון" אשר הופק כבר בשנה שעברה, ויוקרן השנה בחודש ספטמבר. ואגב אני עדיין לא מאמין שזה באמת הולך לקרות. בכל אופן, החלטתי לקצר את שמו של הסרט ל"דון ג'ון" כי אני אוהבים דברים פשוטים ותמציתיים. דבר שני, זה הרגיש כאילו מדובר בעוד בסרט פורנו זול. "דון ג'ון" הוא סרט קומדיה המתאר מערכת יחסים בין הגבר לאישה ובאופן מפתיע הוא מתחיל לשנות את אופן חשיבתם של השניים כלפי המשמעות האמיתית של המושג אהבה. לכן, זו הסיבה שהחלטתי שהסרט יתאר מערכת יחסים בין גבר צעיר שאובססיבי לסרטי פורנוגרפיה לבין אישה צעירה שלרוב צופה בהרבה סרטי רומנטיקה הוליוודיים. הסרט בהחלט מרתק ובו-זמנית גם ומצחיק עד דמעות".

עם ההודעה למעריציו, ג'וזף גורדון לוויט חשף מספר תמונות מהסרט "דון ג'ון":









כאמור, לצידם של ג'וזף גורדון לוויט וסקרלט ג'והנסון יככבו גם טוני דנזה, ג'וליאן מור, גלן הדלי וברי לרסון. לנכון לעכשיו טרם ידוע מועד הפצת הסרט בישראל, אך כשיהיה כזה, נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וזף גורדון לוויט הוא דון ז'ואן
סרטים בקולנוע