"הענק הירוק" חוזר בסרט חדש, או שלא

קולנוע
מאז שגנב את ההצגה בדמותו של האלק בסרט המדע בדיוני "הנוקמים", החלו לצוץ להן שמועות חדשות הטוענות כי מארק רופאלו יופיע בסרט נוסף שיתמקד בענק הירוק.

"הענק הירוק" חוזר בסרט חדש, או שלא
"הענק הירוק" חוזר בסרט חדש, או שלא

לראשונה שחקן הקולנוע אדוארד נורטון היה אמור לגלם את תפקידו של ברוס באנר (הענק הירוק) בסרט "הנוקמים" מאחר וכיכב בסרטו של לואיס לטייר "הענק הירוק" שזיכה אותו בביקורות טובות על תפקידו בסרט.

במאי הסרט "הנוקמים", ג'וס וודון הודיע באופן מפתיע על פיטוריו של אדוארד נורטון מתפקידו בסרט לאחר שהבין כי אינו יכול לתפקד לצד שחקנים נוספים ואף לכבדם. לאחר מכן ג'וס וודון ליהק את שחקן הקולנוע מארק רופאלו שהיה בהלם כי לא חשב שיבחר לתפקיד בסדר גודל שכזה.

כמו כן מארק רופאלו ידוע גם בשל תפקידו בסרטים "השמועה אומרת ש...", "דרך לא שמורה", "מה שלא הורג אותך" ו-"הילדים בסדר" אשר ביצועיו המרשימים על תפקידו בסרט זיכו אותו בפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר בשנת 2010.

לאור השמועות שלפיהן יהיה סרט נוסף של הענק הירוק, מארק החליט לשתף את מעריציו בחשבון הטוויטר כי השמועה אינה נכונה: "הרבה אנשים שאלו אותי אם עובדים על סרט נוסף של הענק הירוק, אך הפעם הבאה שהם יראו אותו זה יהיה רק בסרט ההמשך "הנוקמים 2". כרגע לא מתוכנן סרט על הענק הירוק, אך אין לדעת וייתכן כי בעתיד כן יהיה סרט כזה".

כאמור, מארק רופאלו יככב בסרט "הנוקמים 2" לצידם של כריס המסוורת', רוברט דאוני ג'וניור, ג'רמי רנר, סקרלט ג'והנסון, כריס אוונס, סמואל ל. ג'קסון, אנתוני מקי וקובי סמלדרס. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארץ בתאריך יום חמישי, 30 באפריל 2015.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הענק הירוק" חוזר בסרט חדש, או שלא
סרטים בקולנוע