משמועה למציאות: "ליגת הצדק האפל"

קולנוע
גיירמו דל טורו, במאי הידוע באהדתו לסרטי המדע בדיוני בוחר לשתף את קהל המעריצים בפרוייקט חדש מסוגו בו הוא עובד יחד עם אנשי צוות נוספים על הסרט "ליגת הצדק האפל" אשר אמור להגיע אלינו בשנת 2014.

משמועה למציאות: "ליגת הצדק האפל"
משמועה למציאות: "ליגת הצדק האפל"

למרות שאולפני האחים וורנר וחברת הקומיקס DC כבר עובדים על סרט "ליגת הצדק", גיירמו דל טורו מתכנן ליצור סרט דומה שיקרא "ליגת הצדק האפל" המבוסס על אותן דמויות אפלות מתוך ספר הקומיקס באותו השם.

גיירמו סיפר על פרוייקט הסרט "ליגת הצדק האפל" שבו יופיעו דמויות המופיעות בספר הקומיקס של חברת DC. למרות השמועות הרבות על יציאת הסרט ללא אף מקור רשמי גיירמו מצידו בחר באותן השמועות והחליט להפוך אותן למציאות.

חוברת הקומיקס "ליגת הצדק" כוללת את הגיבורים הגדולים ביותר של חברת DC, אך ישנה גם חוברת קומיקס נוספת הנקראת "ליגת הצדק האפל" שנכתבה על ידי פיטר מיליגן, ובה נמצאים דמויותיהם של ג'ון קונסטנטין, בוסטון ברנד כאיש מת, הספקטר, הקוסם ג'ון זטארה ובתו הקוסמת זאטנה.

בראיון לאתר "טוטאל פילם" גיירמו סיפר: "בימים הקרובים אציג את תוכנית הסרט לחברת הקומיקס DC ולאולפני האחים וורנר. בחרתי לקחת את עולמם של הגיבורים למקום אחר, למקום אפל יותר". עוד הוא הוסיף, "יש לי אף תסריטאי אך אני בוחר לשמור עליו בסוד עד לקבלת זיכיון הסרט".

"זה מרגיש ממש טוב, מאוד דומה בלפגוש חברים וותיקים. גדלתי על השד אטריגן ועל דמותו של בוסטון ברנד שנרצח וקם לתחייה כאיש מת, הדמויות הללו ממש יקרות לליבי, ולכן אשמח להשתמש בתפקידים מקוריים של אותן הדמויות מספר הקומיקס".

אלו הן חדשות מרעישות לחובבי ספרי הקומיקס למיניהם. בשלב זה אלו כל הפרטים שנחשפו ובעת שיהיו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם כאן כמו תמיד.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על משמועה למציאות: "ליגת הצדק האפל"
סרטים בקולנוע