"ההוביט" עם 9 מועמדויות לפרסי הסאטורן

קולנוע
טקס פרסי סאטורן שיתקיים ביוני 2013, הוא הטקס ה-39 במספר של הפרס המוענק לסרט המדע בדיוני, הפנטזיה והאימה הטוב ביותר, כאשר "ההוביט: מסע בלתי צפוי" בבימויו של פיטר ג'קסון מוביל עם מועמדות לתשעה קטגוריות שונות.

"ההוביט" עם 9 מועמדויות לפרסי הסאטורן
"ההוביט" עם 9 מועמדויות לפרסי הסאטורן

עבור ג'קסון זו המועמדות השישית במספר בפרס לבמאי הטוב ביותר עם עוד 8 קטגוריות שונות (סרט הפנטזיה הטוב ביותר, השחקן הטוב ביותר, שחקן המשנה הטוב ביותר, המוזיקה הטובה ביותר, עיצוב ההפקה הטוב ביותר, התלבושות הטובות ביותר, האיפור הטוב ביותר והאפקטים הוויזואליים הטובים ביותר), זו תיהיה המועמדות ה-11 במספר בטקס פרסי סאטורן. שאר המועמדים לפרס הסאטורן הם "חיי פיי" עם מועמדות ל-8 קטגוריות, "סקייפול" עם מועמדויות לשבעה קטגוריות ו-"הנוקמים", "עלייתו של האביר האפל" ו"עלובי החיים" עם שישה כל אחד.

בקטגוריית הטלוויזיה "פרינג'" מועמדת לשישה קטגוריות ו"דקסטר" עם חמישה. בקטגוריות אישיות יותר ג'וס וידון מועמד לקטגוריית הבמאי הטוב ביותר ולתסריט הטוב ביותר עבור הסרט "הנוקמים" וגם בקטגוריית התסריט הטוב ביותר על הסרט "בקתת הפחד".

ג'וזף גורדון-לוויט מועמד לקטגוריית השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "לופר" ושחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט "עלייתו של האביר האפל". אן הת'אוויי מועמדת לקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה כסלינה קייל ב"עלייתו של האביר האפל" וכפנטין ב"עלובי החיים", תפקיד שכבר הביא את פרס גלובוס הזהב ופרס האוסקר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "ההוביט" עם 9 מועמדויות לפרסי הסאטורן
סרטים בקולנוע