חמישי בבתי הקולנוע: "מקום מבטחים"

קולנוע
"מקום מבטחים" הוא סרטו החדש של לאסה הלסטרום המתאר את חייו של אלמן צעיר אשר מתחיל להתאהב באישה בעלת עבר מסתורי שממשיך לרדוף אותה.

חמישי בבתי הקולנוע: "מקום מבטחים"
חמישי בבתי הקולנוע: "מקום מבטחים"

"מקום מבטחים" הוא סרט רומנטיקה המבוסס על רב המכר של ניקולס ספרקס. הסרט בויים ע"י לאסה הלסטרום שאגב ביים גם את הסרט "ג'ון היקר" שאף הוא התבסס על ספרו של ניקולס ספרקס. הדוגמן והשחקן האמריקאי ג'וש דוהמל שכיכב בשני סרטי "רובוטריקים" ; יגלם את התפקיד הראשי בסרט.

הסרט האחרון שבו כיכב ג'וש דוהמל היה "סרט 43" שבו כיכב לצידם של ריצ'רד גיר, אומה תורמן, ג'רארד באטלר, יו ג'קמן, האלי ברי, דניס קוויד ועוד רבים מן השחקנים המוערכים של התעשייה ההוליוודית. ע"פ ביקורות רבים הסרט נחל כישלון מסחרי ולא התקבל באהדה אצל רבים מהצופים והמבקרים של תעשיית הקולנוע האמריקאית.

עלילת הסרט "מקום מבטחים" עוקבת אחר אלכס (ג'וש דוהמל) אלמן צעיר אשר פוגש בקייטי (ג'וליאן יו) שהגיעה לעיירתו כדי לפתוח דף חדש בחייה האומללים, לשם כך היא מחליטה לשכור דירה קטנה אשר מרוחקת משאר אנשי העיירה על מנת לשמור על פרופיל נמוך. אך עם זאת, קייט אינה מצליחה לעמוד במטרה שהציבה והיא מתחילה להתאהב באלכס שמוכיח לה שאכן ניתן לסמוך על אחרים.

הסרט הופק ע"י "ניקולס ספרקס הפקות" ובויים ע"י לאסה הלסטרום מתסריטו של דנה סטיבנס ולסלי בוהם. בסרט מככבים ג'וש דוהמל, קובי סמלדרס וג'וליאן יו. הסרט ייצא לבתי הקולנוע השונים בארץ ביום חמישי הקרוב ב-14 בפברואר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חמישי בבתי הקולנוע: "מקום מבטחים"
סרטים בקולנוע