"חשבון משותף" כובש את המקום הראשון

קולנוע
"חשבון משותף" הוא סרטו החדש של סת' גורדון שנכתב מתסריטם של קרייג מייזין וסטיב קונרד, הסרט כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות עם פתיחה של 36 מיליוני דולרים בסופ"ש האחרון.

"חשבון משותף" כובש את המקום הראשון
"חשבון משותף" כובש את המקום הראשון

במקום השני סרטו של ג'ונתן לווין "מת עליה" המגולל את סיפורו של R (ניקולס הולט) זומבי המתאהב בג'ולי (תרזה פלאמר) ומציל אותה מחבריו הזומבים, מרגע זה מתחילה מערכת יחסים מוזרה בינו לבין חברתו, שמתפתחת כנגד כל הסיכויים לסיפור אהבה אמיתי. הסרט עלה למקום השני וגרף 11 מיליוני דולרים.

במקום השלישי "תופעות לוואי", סרטו החדש של סטיבן סודרברג ("מג'יק מייק"). זהו מותחן פסיכולוגי המגולל את סיפורם של זוג נשוי שכל עולמם חרב לאחר שהאישה מקבלת מרשם חדש של כדורים שאמור לסייע לה לטפל בדיכאון העמוק שהיא נושאת עימה כבר כמה שנים. הסרט גרף כ-10 מיליון דולר.

במקום הרביעי סרטו של דיוויד או. ראסל "אופטימיות היא שם המשחק" שזכה בטקס פרסי הבאפטא לתסריט המעובד הטוב ביותר. הסרט עוקב אחר מערכת היחסים שנוצרה בין פאט (בארדלי קופר), אדם ממורמר שאיבד את כל רכושו, לבין טיפאני (ג'ניפר לורנס) בחורה מיסתורית עם בעיות משלה. הסרט גרף 7 מיליון דולר ועד כה 90 מיליוני דולרים ברחבי העולם.

במקום החמישי והמכובד עם 6 מיליון דולר הסרט "קוטלי המכשפות" בבימויו של טומי ווירקולה ("להרוג את בוליו"). ובכיכובם של ג'רמי רנר וג'מה ארטרטון. זהו רימייק (חידוש) לסיפור האגדה המפורסם על עמי ותמי, רק שכיום הם צמד אחים בעלי עסק לא שגרתי: ציידי מכשפות בין לאומיים.

טבלת שוברי הקופות:

1. "חשבון משותף", 36 מיליוני דולרים.
2. "מת עליה", 11 מיליוני דולרים.
3. "תופעות לוואי", 10 מיליון דולר.
4. "אופטימיות היא שם המשחק", 7 מיליון דולר.
5. "קוטלי המכשפות", 6 מיליון דולר.
6. "מאמה", 4 מיליון דולר.
7. "כוננות עם שחר", 4 מיליון דולר.
8. "ארגו", 2 מיליון דולר.
9. "ג'אנגו ללא מעצורים", 2 מיליון דולר.
10. "כדור בראש", 2 מיליון דולר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "חשבון משותף" כובש את המקום הראשון
סרטים בקולנוע