כרזות חדשות: מ"הבית הרדוף" ועד ל"עיר שבורה"

קולנוע
כרזות חדשות: מ"הבית הרדוף" ועד ל"עיר שבורה"
כרזות חדשות: מ"הבית הרדוף" ועד ל"עיר שבורה"
"הבית הרדוף"

"בית רדוף" הינו פרודיה חדשה על סרטי האימה המצליחים "פעילות על טבעית", "השטן שבפנים" "זדוני" ו-"הדיבוק". כאשר זוג טרי, מלקולם (מרלון ואיינס) ואישתו קישה (אסנס אטקינס) מגיעים אל בית חלומותם, אבל הם מגלים במהרה שהם לא לבד (הבית רדוף רוחות). כאשר הרוח נכנסת אל גופת אשתו, מלקולם שוכר כומר, רופא ומכסחי שדים כדי שיגרשו את הרוח מאישתו אחרת חיי המין שלו יהרסו.



"הבית הרדוף" טריילר:



"האישה מאחורי הנקמה"

ויקטור (קולין פארל) הוא רוצח מקצועי ויד ימינו של ראש ארגון פשע מסוכן בניו יורק. ויקטור נשלח לבצע רצח בתשלום, אך לאחר זמן מה הוא מגלה שעוקבת אחריו אישה צעירה, ביאטריס (נומי ראפאס). כשהשניים נפגשים, ביאטריס מספרת לויקטור שהיא ראתה את הרצח שהוא ביצע. מיד לאחר מכן היא סוחטת את ויקטור ומבקשת ממנו שירצח את הבוס שלו, אלפונס (טרנס הווארד) שהייתה אחת מקורבנותיו.



"האישה מאחורי הנקמה" טריילר:



"יצורים יפהפיים"

תלמיד תיכון בשם איתן וייט חולם מידי לילה על נערה יפהפייה, הוא לא מבין את פשר החלום עד אשר הוא פוגש את לינה דוקיין. לינה היא תושבת חדשה בעיירה הקטנה בדרום קרוליינה שם איתן גר. השניים מתקרבים אחד לשניה וביחד על השנים להתמודד עם הקללה שרודפת אחרי משפחתה של לינה במשך דורות תוך כדי שהיא מנסה להתחיל להבין את כוחותיה.



"יצורים יפהפיים" טריילר:



"הממלכה הסודית"

מהיוצרים של עידן הקרח וריו, מגלים עולם חבוי שמעולם לא נראה כמותו בקומדיית הרפתקאות חדשה. "הממלכה הסודית" מציגה סיפור על המאבק הסובב אותנו; כוחות האור ששומרים על הטבע, לבין כוחות האופל שרוצים להשמיד אותו. כשנערה צעירה משתגרת באופן על-טבעי אל תוך הממלכה הסודית, היא מגלה את "צוות הראג-ראג" וחוברת עם דמויות מצחיקות וייחודיות כדי להציל את שני העולמות.



"הממלכה הסודית" טריילר בתרגום לעברית:



"ספרינג ברייקרס"

הסרט "ספרינג ברייקרס" מספרת על ארבע נערות קולג' ששודדות מסעדה ובעזרת הכסף הן מממנות את חופשת האביב שלהן, אך להפתעתן הרבה זה לא קורה כמתוכנן, עם הגעתם למקום החופשה השוטרים עוצרים אותן והן נכנסות לכלא. כאשר סוחר הסמים (ג'יימס פרנקו) משחרר את הנערות ובתמורה הוא דורש מהן כמה "טובות", ומכאן הדברים יוצאים מכלל שליטה.



"ספרינג ברייקרס" טיזר:



"עיר שבורה"

הסרט "עיר שבורה" מגולל את סיפורו של בילי טאגרט (מארק וולברג) הוא שוטר לשעבר אשר נשכר על ידי ראש העיר כדי לעקוב אחר אישתו (קתרין זיטה-ג'ונס) מהסיבה שהוא חושד כי היא מנהלת רומן סודי מאחורי גבו. במהלך החקירה בילי מגלה שאישתו של ראש העיר אכן בוגדת בו, אך לאחר מכן הוא מגלה שהוא נכנס אל תוך פרשיה גדולה שלא ציפה לה.



"עיר שבורה" טריילר בתרגום לעברית:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כרזות חדשות: מ"הבית הרדוף" ועד ל"עיר שבורה"
סרטים בקולנוע