מלחמת הכרזות: סכינים או רובים?

קולנוע
מאז ומתמיד כרזות הסרטים היו לשם משחק בשיווק סרטים, בשנים האחרונות אנו מקבלים יותר ויותר כרזות מוזרות ואחרות אשר גורמות לנו לבחור אם לצפות בסרט, או שלא.

מלחמת הכרזות: סכינים או רובים?
מלחמת הכרזות: סכינים או רובים?

יצא לכם פעם להיתקל בכרזה שגרמה לכם לצפות בסרט מסויים?, כמה פעמים אמרתם "לא" לסרט אחרי שצפיתם רק בכרזה שלו?.
מלחמת הכרזות בשנים האחרונות היא פשוט תופעה, חברות הפקה זורקות אלפי דולרים על עיצוב הכרזות שלהן וכל זאת כדי לגרום לכם, הצופים, לרכוש כרטיס לקולנוע.

אז מה אתם מעדיפים, את ברוס וויליס במבט קשוח?, או שאולי את רוברט דאוני ג'וניור אל מול חליפות המתכת?. בחרנו לתת לכם את השרביט ולבחור את הכרזה האיכותית והיפה ביותר לשנת 2012, הבחירה בידכם.


"מת לחיות ביום טוב"
לאחר שג'ק, בנו הבכור של ג'ון מקליין (ברוס ויליס) נכנס לצרות במוסקבה, ג'ון עושה הכל על מנת להציל את בנו הבכור. למרות שג'ק וג'ון חיים בנפרד ובעיקר לאור העובדה שג'ק התכחש לאביו במשך שנים רבות, על השניים לעבוד ביחד כדי לשמור על חייהם ועל הביטחון העולמי גם אם זה אומר שהם צריכים להשאיר את הבעיות המשפחתיות שלהם בצד. לאחר לא מאט אקשן השניים מסכלים את מזימה של הגנרל הרוסי אשר תיכנן להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב.






"איירון מן 3"
טוני סטארק - איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) מתמודד הפעם מול אויב שעושרו אינו יודע גבולות. כשסטארק מגלה שעולמו הושמד על ידי אויבו, הוא יוצא למסע הירואי כדי למצוא את האשמים. כל פניה במסע הזה תבחן את אומץ ליבו. סטארק צריך לשרוד בעזרת כוחותיו בלבד, כשהוא נשען על כושר ההמצאה והאינסטינקטים שלו ובו בזמן צריך להגן על הקרובים אליו ביותר. כשהוא מחזיר מלחמה, סטארק מגלה את התשובה לשאלה שרדפה אותו בחשאי: האם האדם עושה את החליפה או שהחליפה עושה את האדם?






"ג'אנגו ללא מעצורים"
עבד בשם ג'אנגו מצליח לברוח מעבדות ומתחבר לצייד ראשים גרמני שלוקח אותו תחת חסותו והוא נותן לו לעבוד לצידו כצייד ראשים גם כן. לאחר שהוא עוזר לגרמני בעבודה, שניהם יוצאים לחפש את אישתו של ג'אנגו ולשחרר אותה מאדם שנקרא קלווין קאנדי אדם מקסים אך גם אכזרי בעל אחוזה שדג'אנגו צריך לעבור כדי לשחרר אותה.






"ארץ יבשה"
הסרט "ארץ יבשה" מבוסס על סיפורם האמיתי של האחים לבית בורנט ששלטו על מפעלי הזיקוק וההברחה של המשקאות בדרום ארה"ב, אשר מתרחש בתקופת היובש בארה"ב.






"סקייפול"
הסרט "סקייפול" הוא פרק נוסף במעלליו של ג'יימס בונד, הסוכן המיוחד המפורסם בהיסטוריה של הקולנוע והתרבות הפופולרית בכלל. זהו גם הפרק השלישי, לאחר "קזינו רויאל" ו"קוואנטום של נחמה", שבו דניאל קרייג מגלם את סוכן 007, והפרק השביעי שבו ג'ודי דנץ מגלמת את M. הפעם הסרט יתאר כיצד נאמנותו של בונד ל-M עומדת במבחן בעקבות גילוי סודות מן המעבר, המעמידים בסכנה גם את ה-MI6 כולו.






"המאסטר"
סרט דרמה, בשנות ה-50 מסופר על הקשר בין אינטלקטואל כריזמטי הידוע בשם "המאסטר" שארגונו מבוסס על אמונה, מתחיל לצמוח ולספח מאמינים באמריקה, ונווד צעיר בשם פרדי שהופך להיות יד ימינו. אך בהמשך דרכם פרדי מתחיל לתהות האם דרכו של הארגון נכונה, ומה רגשותיו כלפי בתו של המאסטר.






"חייל אוניברסלי: יום הדין"
הסרט "חייל אוניברסלי: יום הדין" הינו המשך והרביעי לסדרת הסרטים "חייל אוניברסלי" ובכיכובם של ז'אן קלוד ואן דאם ודולף לונדגרן.






"סיילנט היל: ההתגלות"
כאשר אבא שלה נעלם, הת'ר מייסון מבינה שהיא נמאת בתוך מציאות מוזרה ומפחידה אשר בה נמצאים כל התשובות לסיוטיה הנוראיים שפקדו אותה מאז ילדותה.






"בדרכים"
סאל פארדייס הוא סופר ניו-יורקי שפוגש את דין מוריאטי, אסיר לשעבר, הנשוי למרילו. שני החברים החדשים והאישה החדשה מחליטים לצאת מהסיכוי לחיים בקופסה ולעשות מסע לאורכה ורוחבה של ארצות הברית של אחרי מלחמת העולם השנייה. במסע הוא פוגש נוודים הזויים, ואנשי קצה בחברה האמריקאית.






"מקלט בטוח"
אישה בעלת עבר מסתורי מגיעה לעיירה בצפון קרולינה ונקשרת עם אלמן.



סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מלחמת הכרזות: סכינים או רובים?
סרטים בקולנוע