בקרוב בבתי הקולנוע: "למלא את החלל"

קולנוע
שירה מגיעה לגיל 18, כעת היא מגיעה אל פרק בחייה בו היא צריכה להתחתן. לשירה שידכו בחור מבטיח בן גילה, אך אותו שידוך מסכן את אחוות המשפחה וכעת שירה צריכה לעשות בחירה קשה.

בקרוב בבתי הקולנוע: "למלא את החלל"
בקרוב בבתי הקולנוע: "למלא את החלל"

"למלא את החלל" הוא סיפורה של משפחת מנדלמן, משפחה חרדית המתגוררת בתל אביב. שירה היא בתם הצעירה בת ה-18. שירה הגיעה לפרק בחייה בו משדכים לה בחור מבטיח בן גילה ומרקע דומה. זה חלום שהתגשם ושירה מרגישה מוכנה ונרגשת. בחג פורים האחרון אחותה הגדולה אסתר הולכת מן העולם במהלך לידת בנה הבכור מרדכי. הכאב והצער מציפים את המשפחה ובכך מעכבים את השידוך המובטח של שירה. הכל משתנה כשמגיעה הצעה לשדך את יוחאי, האלמן הטרי עם אלמנה מבלגיה.

עבור יוחאי זה עדיין מוקדם אם כי ברור לו שבמוקדם או במאוחר הוא יצטרך להתחתן שוב. כשאמא של שירה ואסתר המנוחה מבינה שיש סיכוי שיוחאי ישא לאישה את האלמנה ויעבור לבלגיה עם הנכד היחידי שיש לה, היא מנסה לרקום שידוך בין בתה שירה לבין יוחאי. שירה תאלץ לבחור בין אותו בחור מבטיח לבין אחוות משפחתה.



את הסרט "למלא את החלל" ביימו יגאל ברוסזטין ורמה בורשטין, בסרט יככבו הדס ירון, יפתח קליין ואמיר שלג. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 18 באוקטובר 2012 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "למלא את החלל"
סרטים בקולנוע