בקרוב בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"

קולנוע
"ההוביט: מסע בלתי צפוי" הינו המשך לסדרת הסרטים המצליחה "שר הטבעות", למעשה מדובר בסרט המתאר את האירועים שקרו 60 שנה לפני תקופת אותה הטריולוגיה המפורסמת.

בקרוב בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"
בקרוב בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"

העלילה עוקבת אחר בילבו בגינס, שנסחף אל תוך מסע כדי להציל את הממלכה מן הדרקון סמאוג. הקוסם גנדלף הוא זה שהכניס כרעם ביום בהיר את בילבו אל תוך ההרפתקה הזו, והוא מוצא את עצמו בחברת שלושה עשר גמדים שמונהגים ע"י הלוחם האגדי, ת'ורין צינת אלון. המסע לוקח אותם אל הלא נודע - דרך ארץ מלאה בגובלינים ובאורקים, ווארגים קטלניים, עכבישי ענק ומכשפים.



"ההוביט: מסע בלתי צפוי" הינו סרט המבוסס על ספרו של ג'יי אר. אר. טולקין אשר הוא אחד מיני רבים מספרי הפנטזיות הנערצות. הסרט נחלק ל-3 חלקים, החלקי השני בסדרה הוא "ההוביט: ישימון הסמאוג" שאמור לצאת בחודש דצמבר לשנת 2013, הסרט השלישי בסדרה הוא "ההוביט: חלק 3" שאמור לעלות לאקרנים בשנת 2014. חייב לציין כי מדובר בהפקות ענק וכי התאריכים עלולים להשתנות כל הזמן, כך שזה דבר טבעי וכאשר יהיו עדכונים בנושא אנחנו נהיה כאן כדי לעדכן אתכם.

הסרט בויים ע"י פיטר ג'ייקסון ("שר הטבעות" לדורותיהם ו-"קינג קונג" משנת 2005). הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 13 בדצמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "ההוביט: מסע בלתי צפוי"
סרטים בקולנוע