"זהות גנובה" טוב יותר מ-"עלייתו של האביר האפל"?

קולנוע
"עלייתו של האביר האפל" שהיה במקום הראשון ברשימת טבלת שוברי הקופות, איבד ממש בימים אלה את המקום הראשון לסרט "זהות גנובה", אשר תפס את מקומו ברווח של כ-40 מיליון דולרים. מתחתיו ובמקום השני הסרט "הקמפיין" ברווח של 27 מיליון דולר ובכיכובם של וויל פארל וזאק גליפינקיס, ובמקום השלישי "עלייתו של האביר האפל" עם רווח של 19 מיליון דולר בלבד.

"זהות גנובה" טוב יותר מ-"עלייתו של האביר האפל"?
"זהות גנובה" טוב יותר מ-"עלייתו של האביר האפל"?

מסתבר שכן היה אפקט כתוצאה מאותו אירוע שהתחולל ממש בהקרנת הבכורה של הסרט "עלייתו של האביר האפל" בו נהרגו 15 בני אדם ונפצעו עשרות אחרים, וכי כריסטופר נולאן ובכלל חברת ההפקה ציפו להוביל את רשימת שוברי הקופות למרות אותו אירוע לטווח זמן גדול יותר מזו שהייתה. 3 שבועות כמעט חלפו מאז הקרנת הבכורה וכעת "זהות גנובה" מוביל את רשימת ההכנסות.



הסרט של טוני גילרוי שאגב הוא הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה מביא לתפנית די מפתיעה למדי ותופס את מקומו של "עלייתו של האביר האפל" שכמו כן אמור היה להיות במקום השני אך גם זה לא קרה, והסרט החדש בשם "הקמפיין" עלה למקום השני ומתחתיו ורק במקום השלישי הסרט המדובר "עלייתו של האביר האפל".



"הקמפיין" עוקב אחרי שני פוליטיקאים שמנסים לנצח אחד את השני בקמפיין בחירות כדי לייצג את המחוז הקטן של צפון קרוליינה שבו הם חיים לקונגרס של ארצות הברית. תחרות לא פשוטה בין השניים והם יעשו הכל כדי לזכות בתפקיד הנחשק.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "זהות גנובה" טוב יותר מ-"עלייתו של האביר האפל"?
סרטים בקולנוע