בקרוב בבתי הקולנוע: "שומרים על השכונה"

קולנוע
כשאוון מחליט ליצור משמר שכונתי, עוד שלושה בחורים משכונתו מצטרפים אליו מכמה סיבות שאף אחת מהן לא קשורה לביטחון; בוב מחפש תירוץ טוב לברוח מהבית וביתו הסוררת לכמה לילות בשבוע, ג'מרקוס לא מצא דבר טוב יותר לעשות עם הזמן שלו ורוצה לפגוש נשים. פרנקלין, שנדחה על ידי האקדמיה לשוטרים, דורש נקמה.

בקרוב בבתי הקולנוע: "שומרים על השכונה"
בקרוב בבתי הקולנוע: "שומרים על השכונה"

"שומרים על השכונה" היא קומדיית מדע בדיוני בכיכובם של בן סטילר, וינס ווהן וג'ונה היל. בעיירת פרפברים שקטה במרכז ארה"ב, פשע נוראי התבצע. אוון, בעל שקט שאוהב את חייו בעיירה השקטה, מחליט ליצור "משמר שכונתי" של אזרחים מודאגים בכדי לשים עין על כל פעילות חשודה. שלושה בחורים מחליטים להצטרף לקבוצה מכמה סיבות, שאף אחת מהן לא קשורה לביטחון, בוב מחפש תירוץ טוב לברוח מן הבית וביתו הסוררת לכמה לילות בשבוע, פרנקלין, שנדחה על ידי האקדמיה לשוטרים, דורש נקמה, ג'מרקוס לא מצא דבר טוב יותר לעשות עם הזמן שלו ורוצה לפגוש נשים, כשבמקרה הם מגלים שחייזרים המתחזים לאזרחים רגילים, השתלטו על העיירה שלהם, אין להם ברירה אלא להציל את השכונה שלהם ואת העולם כולו מהשמדה מוחלטת.



"שומרים על השכונה", פתח בהכנסות כוללות של כ-13 מיליון דולרים בקרב 3,168 בתי קולנוע ברחבי העולם. עושה הרושם שבן סטילר חוטף מכה נוספת כאשר גם סרטו האחרון "מיליארד סיבות לשוד" לא היה להצלחה. אבל זה לא ימנע מאיתנו ללכת לצפות בסרט בבתי הקולנוע, כמו כן הסרט יוקרן ביום חמישי 9 באוגוסט 2012 בבתי הקולנוע השונים ברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בבתי הקולנוע: "שומרים על השכונה"
סרטים בקולנוע