הצצה ראשונה: בן אפלק בחליפת באטמן

קולנוע
הבמאי זאק סניידר חשף הצצה רשמית ראשונה לבן אפלק עוטה את חליפת באטמן ומכונית הבאטמוביל המפורסמת, ותיטול חלק בצילומי סרט ההמשך ל"סופרמן: איש הפלדה".

הצצה ראשונה: בן אפלק בחליפת באטמן
הצצה ראשונה: בן אפלק בחליפת באטמן

זאק סניידר צייץ בחשבון הטוויטר שלו וחשף שתי תמונות מתוך הפקת "באטמן נגד סופרמן" (2016). בן אפלק נראה רחב מאוד בחליפה, בהשוואה לכריסטיאן בייל, כמו כן אוזני העטךף במסיכה מעט מובלטים יותר ונראה שהחליפה לא תהא כהה כולה, כי אם יהיו בה גם גווני אפור באזור החזה.

בן אפלק כבאטמן.



זאק סניידר חשף גם את תמונת הבאטמובייל, ונראה שהבאטמובייל מזכיר יותר את מראה הרכב כפי שנראה בסרטיו של טים ברטון מאשר בטרילוגיית האביר האפל של כריסטופר נולאן. בנוסף, סמל העטלף נראה רחב יותר לעומת הסמל כפי שנראה בסרטיו של נולאן. עיצוב הבאטמובייל מזכיר למעשה שילוב בין דגמי הבאטמובייל מסרטי שנות ה-80 וה-90 ו"הלוליינית" ; מסרטי האביר האפל של נולאן. אין ספק שעיצוב הבאטמובייל והחליפה הוא שונה מאוד מעיצובי העבר.

הבאטמובייל על פי זאק סניידר...



בנוסף, נודע כי השחקנית זוכת האוסקר הולי האנטר לוהקה לתפקיד לא ידוע בסרט "באטמן נגד סופרמן", לצד ריי פישר, שיגלם את דמותו של סייבורג. זאק סניידר, שממשיך להפתיע את חובבי הקולנוע הספיק עד כה ללהק את ג'סי אייזנברג לתפקיד לקס לותור, את גל גדות לתפקיד וונדר-וומן, זאת לצד מרבית צוות שחקני "סופרמן: איש הפלדה", שיטלו חלק גם בצילומי סרט ההמשך, לרבות הנרי קאוויל כסופרמן ואיימי אדמס כלויס ליין.

"באטמן נגד סופרמן" צפוי לצאת לאקרנים ב-27 באפריל או ב-6 במאי 2016.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הצצה ראשונה: בן אפלק בחליפת באטמן
סרטים בקולנוע