בקרוב: "איירון מן 4"?

קולנוע
שמועות שונות טוענות כי אולפני מארוול שוקלת לעבוד על סרט רביעי בסדרת "איירון מן", זאת לאחר שנפוצו שמועות מאז עלייתו לאקרנים של "איירון מן 3" כי רוברט דאוני ג'וניור חתום על 2 סרטים לפחות כשאחד מהם בוודאות הוא הסרט "הנוקמים 2" שבימים אלה נמצא בשלב הצילומים.

בקרוב: "איירון מן 4"?
בקרוב: "איירון מן 4"?

בלוגר אמריקאי טען כי בעת צפייה בסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף", אולפני מארוול ביקשו לערוך שאלון בקרב הצופים שהכיל רשימת סרטים עתידיים וכלל שאלה, איזה סרט מצפים לו הצופים יותר מכל. ברשימה הופיע גם הכותר "איירון מן 4".

טופס השאלון שהפיצה מארוול:



עד כה לא הופצו הודעות רשמיות בנושא, כמו גם סימן שאלה גדול מרחף מעל לאפשרות שרוברט דאוני ג'וניור ישוב לגלם את דמותו של טוני סטארק/איירון מן. הדבר היחיד שידוע הוא כי השחקן חתום על חוזה מחייב לגלם את דמותו של איירון מן בסרט "הנוקמים 2" וב"הנוקמים 3", במידה וגם סרט זה יופק. שמועות שונות טוענות כי ייתכן שרוברט דאוני ג'וניור יוחלף בשחקן אחר אך לא יבוצע אתחול אלא המשך סיפורו של איירון מן בדומה למה שנעשה לסרטי ג'יימס בונד.

לא ברור אם "איירון מן 4" אכן יופק והפרוייקטים העתידיים המוצהרים של מארוול הם קפטן אמריקה 3, שמתוכנן לצאת לאקרנים ב-6 במאי 2016ת ת'ור 3 שהתסריט שלו עודנו תחת עריכה וכתיבה ופרט לכך לא נפוצו פרטים נוספים, "הנוקמים 2", שנמצא שלב הצילומים בדרום קוריאה, וייצא לאקרנים ב-1 במאי 2015 והסרט "איש הנמלה" שמתוכנן לצאת לאקרנים ב-31 ביולי 2015.

הסרט העכשווי ביותר שהוציאה מארוול הוא "קפטן אמריקה: חייל החורף", ששובר שיאי הכנסות וזכה לשלל ביקורות מעודדות.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: "איירון מן 4"?
סרטים בקולנוע