גל גדות היא "וונדר וומן"

רכילות
קראתם נכון, גל גדות שלנו היא לא אחרת מאשר "וונדר וומן", כך החליטו בחברת DC בשבוע האחרון, גדות עצמה שהצליחה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" למיניהם ממשיכה אל המשוכה הבאה, אחת גבוהה מזו שלפניה.

גל גדות היא "וונדר וומן"
גל גדות היא "וונדר וומן"

אם חשבתם שאותה הילדה מראש העין הגיע לפסגה, אתם טועים, אותה הילדה, וכעת בת ה-28, מוכיחה שוב שהיא מסוגלת ליותר, חברת ההפקה DC בחרה בגל גדות שלנו לככב בסרט "באטמן נגד סופרמן", שאמור להיות אחד הסרטים המרכזיים של החברה האמריקאית ובכלל של שנת 2014. בכך גדות תככב לצידם של שחקנים גדולים כמו הנרי קוויל (סופרמן), בן אפלק (באטמן החדש - שאגב מחליף את כריסטיאן בייל בתפקיד הנחשק), אמי אדמס, לורנס פישבוון ועוד שחקנים מוכרים אחרים.

לינדה קרטר - "וונדר וומן"



גל גדות שהתגלתה בסרט מהיר ועצבני 4 בשנת 2009, סללה את דרכה בעזרת הגוף החטוב והמבטים הקורצים, כעת היא מקבלת תפקיד הרבה יותר מאתגר, "וונדר וומן" שמה, אלה הם לא נעלים שקל להיכנס אליהם, הלא "וונדר וומן" המקורית היא לינדה קרטר אשר נתנה את ברכתה לשחקנית הישראלית במהלך השבוע האחרון, לינדה קרטר גילמה את "וונדר וומן" בסדרת הטלוויזיה המוכרת באותה השם בין השנים 1975 ל-1979.

זיכרונות עם חברים מן העבר - גל גדות עם פול ווקר



כעת על גל גדות משימה לא קלה, מדובר במעמד שונה, מעמד של פעם בחיים, מהלך של להיות או לחדול, האם גל גדות תצליח להרשים בתפקיד הכל כך חשוב אליו כיוונה במשך שנים כה רבות, והאם אנו הולכים להיות מופתעים שוב בעתיד הלא רחוק, בליהוקים נוספים לתפקידים כל כך נחשבים של השחקנית הכל כך נחשבת בתעשייה, גל גדות שיחקה אותה שוב, כעת הכדור במגרש שלה, ואם מסתמכים על עבר, אושר הרושם שגל לא תחמיץ גם הפעם.

לא רק מדגמנת



שלא תטעו, "וונדר וומן" איננה עוד דמות קומיקס של חברת DC, אלא היא מסמלת את כוחה של הנשיות בעיניים של המון נשים ברחבי העולם, וזאת לנוכח העובדה שלא קיימות המון גיבורות-על בחוברות הקומיקס, ובנוסף לכך, "וונדר וומן" מסמלת את גיבורת ארה"ב הלא על תלבושתה פרוס לו דגלה של אותה המדינה, מה שמעלה את השאלה הגדולה איך הקהל בארה"ב יקבל את גל גדות, שהיא בעצם ישראלית אסלית אשר לא מתביישת להזכיר לכולם מהיכן היא מגיעה. ומכאן כל שנותר הוא לאחל לגל שלנו בהצלחה בתפקיד הכה נחשק ולקוות שנראה אותה בכמה שיותר סרטים, ובהופעות מרשימות אשר משאירות טעם של עוד.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על גל גדות היא "וונדר וומן"
סרטים בקולנוע