מארק ווב חושף ומספר על "ספיידרמן המופלא 2"

קולנוע
במאי הסרט "ספיידרמן המופלא 2" התראיין לאחרונה וחשף כי אלקטרו יהיה הדמות הדומיננטית ב"ספיידרמן המופלא 2", ועם זאת גם חשף על עתידם של סרטי ההמשך שיגיעו ב-2016 וב-2018.

מארק ווב חושף ומספר על "ספיידרמן המופלא 2"
מארק ווב חושף ומספר על "ספיידרמן המופלא 2"

לאחרונה קיבלנו הצצה על דמותו של ג'יימי פוקס כאלקטרו בטיזר קצר שנחשף בפסטיבל הקומיק-קון אשר הסתיים בשבוע שעבר. עם זאת, מארק ווב, במאי הסרט "ספיידרמן המופלא 2", התראיין לאתר "ScreenRant" ובפניהם חשף פרטים חדשים על סרטי ההמשך "ספיידרמן המופלא 3" ו-"ספיידרמן המופלא 4" כדי למשוך את תשומת ליבם של הצופים והמעריצים הנלהבים.

הסיבה שמארק ווב חשף את הפרטים החדשים היא כיוון שהמעריצים מודאגים כי הסרט "ספיידרמן המופלא 2" יהיה לכישלון כמו "ספיידרמן 3" של סם ריימי ("ארץ אוז"). עם זאת, בהמשך הראיון ווב התייחס למספר אלמנטים ב"ספיידרמן המופלא 2" והסביר כיצד הופעתם של הנבלים בסרט יקדמו את העלילה ב"ספיידרמן המופלא 3" וגם ב"ספיידרמן המופלא 4".

לספיידרמן מחכה הפתעה



בראיון שערך לאחרונה מארק ווב סיפר כי דמותו של פול ג'יאמטי "רינו הקרנף" הוא דמות מאוד מינורית ביחס לשאר הדמויות ב"ספיידרמן המופלא 2", הוא גם טוען כי "המכשול העיקרי בכל העלילה היא דמותו של אלקטרו אשר יהיה במרכז העלילה. כמו כן, ווב עוד סיפר כי אלקטרו "דמות בעלת פוטנציאל עצום כאנטיגוניסט", בניגוד לדמותו של רינו הקרנף אשר משתלב בעלילה אך לא כמו אלקטרו.

רינו הקרנף הוא לא דמות הנבל היחידה שמארק ווב הוסיף לעלילה, בהתחלה השחקנית פליסיטי ג'ונס לוהקה לתפקידה של "החתולה השחורה" כחברתו של ספיידרמן לשעת צרה, אך לאחרונה בראיון לאתר "ViewLondon" ג'ונס הפתיעה את מעריציו של איש העכביש וחשפה כי בסרט ההמשך היא מנהלת מערכת יחסים עם הגובלין הירוק, ולא רק, היא גם סיפרה שהיא תהיה יד ימינו כנגד ספיידרמן. באשר לשחקן דיין די-האן ("כרוניקה בזמן אמת"), ייתכן והוא יגלם את הגובלין הירוק או את דמותו של ונום, האנטיתזה של ספיידרמן המאופיין במסכתו השחורה.

אך עם זאת, מארק ווב מתח את מעריציו זיכיון "ספיידרמן המופלא" כאשר חשף שהוא מתכנן להוסיף עוד נבלים וגיבורי-על ל"ספיידרמן המופלא 4": "יש לי הרבה רעיונות לגבי הסרט הרביעי, גילינו שיש כל כך הרבה דמויות מספרי הקומיקס של ספיידרמן עם פוטנציאל עצום. אין ספק שאנחנו נעשה בהם שימוש בצורה כיפית שתעורר את סקרנותם של הצופים, כי למרות שספיידרמן הוא הדמות המרכזית, אנחנו נצרך להוסיף דמויות חדשות כדי לשנות את מחשבותיהם של הצופים לגבי הזיכיון", סיכם מארק ווב.

ג'יימי פוקס כאלקטרו



חדשות מעולות עבור המעריצים, כמו כן, הדבר הבולט מבין כל הפרטים שנחשפו הוא שבסרטי ההמשך יתווספו גיבורי-על חדשים ואיתם גם נבלים. אגב, אנדרו גארפילד המגלם את דמותו של ספיידרמן רמז על כך לאחרונה, הוא עשה זאת במהלך פאנל קידום הסרט "ספיידרמן המופלא 2" שנערך בכנס הקומיק-קון, כאשר סיפר שהוא היה רוצה לראות עוד גיבורי-על לצידו. מי זה יכול להיות? אין לנו ממש מושג, אבל נצטרך לחכות ולראות מה ווב מבשל לנו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארק ווב חושף ומספר על "ספיידרמן המופלא 2"
סרטים בקולנוע