מיהו הקפטן הבא של "שודדי הקאריביים 5"?

קולנוע
בקרוב מערבון ההרפתקאות "הפרש הבודד" של וולט דיסני יגיע אל פסטיבל קאן כדי למכור את זכויות ההפצה, אך בנתיים האולפנים בחיפוש נמרץ אחר במאי לסרט החמישי בסדרת הסרטים "שודדי הקאריביים".

מיהו הקפטן הבא של "שודדי הקאריביים 5"?
מיהו הקפטן הבא של "שודדי הקאריביים 5"?

מאז שיצא הסרט הרביעי "שודדי הקאריביים: זרמים זרים" עברו כשנתיים, וכעת הסרט החמישי "שודדי הקאריביים 5" שאליו ג'וני דפ יחזור לגלם את תפקידו המפורסם כקפטן ג'ק ספארו, מוכן לצאת לדרך. ג'רי ברוקהיימר אשר היה אחראי על הפקת ארבעת הסרטים האחרונים בסדרה, יחזור להפיק גם את הסרט החמישי. עם זאת, רוב מארשל אשר ביים את הסרט האחרון "שודדי הקאריביים: זרמים זרים" לא יחזור לתפקיד הבמאי, עם זאת, אתר "הדדליין" דיווח כי צוות ההפקה מצא מספר במאים העתידים לביים את הסרט.

בהתבסס על הדיווח עלו מספר במאים אשר אחד מהם יחליף את רוב מארשל בבימוי סרט ההמשך "שודדי הקאריביים 5", אחד מאותם הבמאים הוא פרדריק בונד אשר לאחרונה ביים את סרט הביכורים הראשון שלו "המוות ההכרחי של צ'ארלי קאנטרימן" בכיכובו של שיה לה באף. ועוד שלושה במאים נוספים אשר עלו בכותרת הם; אספן סנדברג ויואכים רנינג אשר היו מועמדים לפרס האוסקר בשנה שעברה על סרטם "קון טיקי" המבוסס על סיפור אמיתי, והבמאי רופרט סנדרס אשר ידוע בעיקר בשל (הבגידה המדוברת באשתו) בימוי הסרט "שלגיה והצייד". כעת, כל הארבעה נשקלים לתפקיד הבמאי שככל הנראה גם ימשיכו לביים את הסרטים הנוספים בסדרה.

על-פי דיווחים נוספים מאתר ה"דדליין", הפקת הסרט "שודדי הקאריביים 5" צפויה להיערך בסוף השנה או בתחילת 2014. ג'ף נתנזון אשר אחראי על כתיבת התסריטים "תפוס אותי אם תוכל", "טרמינל" ו-"מיליארד סיבות לשוד" יהיה אחראי על כתיבת התסריט. לגבי עלילת הסרט, עדיין לא פורסמו פרטים, אך דווח כי בקרוב וולט דיסני יחשפו פרטים נוספים.

אולפני וולט דיסני אשר אחראים על הפקתו של הסרט "שודדי הקאריביים 5", הכריזו על מועד הפצת הסרט אשר יגיע אל בתי הקולנוע ביולי 2015. עם זאת, ייתכן ומועד ההפצה ידחה וזאת לאחר שעדיין לא נמצא במאי לסרט, ובנוגע למפיצים בארץ, ברגע שנקבל מהם את תאריך בכורתו של הסרט לבתי הקולנוע בארץ, אנחנו נדאג לעדכן בהקדם.

כמו כן, הסרט הרביעי "שודדי הקאריביים: זרמים זרים" אשר יצא לאקרנים לפני כשנתיים, זכה להרבה תשומת לב מהמבקרים הגדולים של התעשייה אשר אמרו כי הסרט משלב בין הז'אנרים שניתנו לו בצורה מוצלחת. וכך גם היה ברווחים כאשר הסרט גרף בסופ"ש הראשון כ-90 מיליוני דולרים, ועד לסיום הקרנתו גרף כמיליארד דולר ברחבי העולם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מיהו הקפטן הבא של "שודדי הקאריביים 5"?
סרטים בקולנוע