היעד הבא: ברוס וויליס נלחם ביפנים

קולנוע
לאחר שהחריב את רחובותיה של מוסקבה, ברוס וויליס חוזר בסרט המשך "מת לחיות 6" והפעם הוא יאלץ לטוס לעיר הבירה של יפן טוקיו. כדי להציל את בנו בפעם השנייה.

היעד הבא: ברוס וויליס נלחם ביפנים
היעד הבא: ברוס וויליס נלחם ביפנים

בדיוק כשחשבנו ש"מת לחיות ביום טוב" הוא הסרט האחרון בסדרת הסרטים המצליחה "מת לחיות" אשר כבשה את צופיה, מסתבר שברוס וויליס חוזר בסרט נוסף אשר בו יצטרך לטוס אל עיר האטרקציות של יפן כדי להציל את בנו בשנית. על-פי דיווחים חדשים כבר נמצא תסריטאי לסרט.

מגזין החדשות "טוטאל פילם" דיווח כי התסריטאי אשר יכתוב את תסריט הסרט השישי יהיה בן טרבילקוק אשר ימים אלו כותב את התסריט לסרט הפעולה "נוקאוט" בבימויו של לארי די. וובסטר אשר לקח חלק בהפקת הסרט "מת לחיות ביום טוב". פרטי העלילה עדיין לא נחשפו, אם כי נרמז כי עלילת הסרט תתרחש בניו-יורק ומשם תמשיך ועם הרבה מאוד אקשן אל טוקיו עירם של היפנים.

את הסרט השישי בסדרה הוחלט להוציא לפעול בעקבות אי הצלחתו של הסרט האחרון "מת לחיות ביום טוב" אשר קיבל ביקורות מעורבות ולרוב שליליות בשל האקשן הירוד שהיה בסרט ועל הרס תדמיתו של ברוס וויליס שלא בצדק. אך עם זאת, הסרט גרף כ-302 מיליוני דולרים מרחבי העולם.

בסרט "מת לחיות ביום טוב" כיכבו ברוס וויליס, ג'יי קורטני, קול האוזר ואמאורי נולסקו. על-פי הדיווחים גם בסרט ההמשך "מת לחיות 6" (שם זמני) יככבו ברוס וויליס וג'יי קורטני כבנו, אך לגבי שאר השחקנים לא נאמר דבר. ברגע שיחשפו פרטים נוספים, אנחנו נדאג לעדכן אתכם בהקדם.

וויליס מחריב את מוסקבה

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היעד הבא: ברוס וויליס נלחם ביפנים
סרטים בקולנוע