"איירון מן 3" זוכה בכל הקופה

קולנוע
קומדיית הפעולה "רווח וכאב" בכיכובם של דוויין ג'ונסון, מארק וולברג והדוגמנית הישראלית בר פאלי, כבשה את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות עם 20 מיליוני דולרים, אך "איירון מן 3" גנב את ההצגה עם פתיחה של 195 מיליוני דולרים.

"איירון מן 3" זוכה בכל הקופה
"איירון מן 3" זוכה בכל הקופה

עבר הרבה זמן מאז שמייקל ביי זכה להכנסות של למעלה ממיליארד דולרים שהגיעו מטרילוגיית הסרטים "רובוטריקים" ;, אומנם סרטו החדש "רווח וכאב" גרף כ-20 מיליוני דולרים, אך לפחות הוא כבש את המקום הראשון. אבל מי שבאמת גנב את ההצגה היה "איירון מן 3" עם פתיחה אדירה של כ-195 מיליוני דולרים וזאת למרות שעדיין לא הוקרן בארה"ב וישראל. כמו כן, הסרט גרף בבריטניה 21 מיליוני דולרים, בקוריאה 19 מיליוני דולרים, באוסטרליה 18 מיליון דולרים ובמקסיקו 16 מיליוני דולרים. תתכוננו, כי אלינו הוא יגיע בשבוע הבא.

"רווח וכאב" מגולל את סיפורם של שלושה חברים העוסקים בפיתוח שרירים ומחליטים לחטוף עבריין ידוע לשמצה על-מנת לסחוט את כספו, עם זאת החטיפה משתבשת וסוכן FBI יוצא בעקבותיהם. הסרט בכיכובם של דוויין ג'ונסון (דה רוק), מארק וולברג, אנתוני מקי והדוגמנית הלוהטת בר פאלי אשר כבשה את ליבם של האמריקאים.



סרטו של ג'וזף קוסינסקי ("טרון: המורשת") "אבדון" - מדע בדיוני פוסט-אפוקליפטי בכיכובו של טום קרוז המגלם טכנאי ואחד מבני האדם האחרונים אשר שרדו את מתקפת החייזרים בכדור הארץ, אך עם זאת הוא מגלה כי הוא לא השורד האחרון וישנם בני האדם החיים מתחת לפני האדמה. הסרט כאמור ירד למקום השני וגרף כ-17 מיליון דולרים.

דרמת הספורט של בריאן הלגלנד "42" ממשיכה להפתיע והפעם במקום השלישי עם רווחים של 10 מיליוני דולרים ועד כה גרף כ-70 מיליוני דולרים. אחריו במקום הרביעי סרט הקומדיה "החתונה הגדולה" בכיכובם של רוברט דה נירו ודיאן קיטון המגלמים זוג גרוש אשר נאלץ להעמיד פנים שהם נשואים למען חתונת בנם הבכור, דבר אשר מוביל לשלל סיטואציות קומיות שיפילו אתכם מצחוק.

במקום החמישי סרטם של פוקס המאה ה-20 "הקרודים" אשר ממשיך לכבוש את העולם. הסרט גרף כ-6 מיליוני דולרים כ-28 אחוזים פחות משבוע שעבר.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "איירון מן 3" זוכה בכל הקופה
סרטים בקולנוע