ג'וני דפ בסרט מהאגדות

קולנוע
שחקן הקולנוע ג'וני דפ במגעים לסרטם של וולט דיסני "אל תוך היער" המבוסס על המחזה שכתב ג'יימס לפיין והלחין המחבר היהודי-אמריקאי סטיבן סונדהיים הנחשב לאחד היוצרים המשפיעים ביותר במאה ה-20.

ג'וני דפ בסרט מהאגדות
ג'וני דפ בסרט מהאגדות

ג'וני דפ אשר ידוע בזכות תפקידים עם נטייה דרמטית בסרטיו של טים ברטון "אליס בארץ הפלאות" ו-"צללים אפלים", במגעים לסרטו של רוב מארשל ("זכרונותיה של גיישה") "אל תוך היער" המבוסס על המחזמר באותו השם מאת סטיבן סונדהיים אשר ידוע בשל מחזותיו המצליחים ביניהם "סוויני טוד" שגם הוא עובד לסרט קולנוע.

זו לא הפעם הראשונה בה דפ יופיע בסרט המבוסס על המחזה של סונדהיים, הוא כבר עשה זאת ב-2007 כאשר כיכב בסרטו של טים ברטון "סוויני טוד: הספר השטן מרחוב פליט" אשר הפך להצלחה מסחררת ואף זיכה את יוצריו בפרס גלובוס הזהב. "סוויני טוד: הספר השטן מרחוב פליט" עקב אחר ספר - רוצח סדרתי אשר נהג לשסף את גרונותיהם של לקוחותיו ולמכור את בשרם לשכנתו, מי שראה את הסרט יודע שמדובר ביצירה גאונית ומרתקת, כך שאנחנו מצפים למשהו דומה למרות שהבמאי הוא לא אותו ברטון שאנחנו מכירים.

גם זוכת האוסקר מריל סטריפ נמצאת במגעים עם וולט דיסני על תפקיד בסרט. השמועות על מעורבותם של השניים החלו ב-2011 כאשר אולפני דיסני דיווחו על כך. רוב מרשל אשר עבד עם דפ בסרט הרביעי "שודדי הקאריביים: זרמים זרים", באותו זמן שמה של מריל סטריפ על בדיונים על הליהוקים השונים אשר התקיימו בשיחות עם אולפני דיסני.

המחזמר "אל תוך היער" כאמור נוצר בשילוב עם מספר יצירות המבוססות על אותן הדמויות אשר מוכרות לכולנו מעולם אגדות הילדים, בניהם כיפה אדומה, סינדרלה, רפונזל, ג'ק והאפונים ואגדה נוספת על אופה ואשתו אשר חולמים להביא ילד לעולם. באותו סיפור יש מכשפה החייה ביער הסמוך לביתם והיא תטיל על השניים קללה. ג'וני דפ צפוי לגלם את אופה המתעמת עם המכשפה (בגילומה של מריל סטריפ). דפ בדמותו יתקל לאורך כל הדרך ברוב הדמויות מאגדות; מרפונזל, סינדרלה וכיפה אדומה.

כל הסיפור נשמע קצת מורכב, אך בו-זמנית גם מסקרן, אם טים ברטון היה מביים הסרט אולי היינו מתייאשים מפאת חוסר הזמן והרצון שהכל יהיה מוכן כאן ועכשיו. והיה אפשר לדמיין איך הכל היה הולך לקרות. עם זאת, עם כל הכבוד לא מדובר בברטון אלא ברוב מארשל אשר הביא לנו את "שיקגו", "זכרונותיה של גיישה" וכמובן הסרט הרביעי מסרטי "שודדי הקאריביים". שהפך להצלחה לא קטנה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וני דפ בסרט מהאגדות
סרטים בקולנוע