טום קרוז קורע את השמיים

קולנוע
סרטו המדע הבדיוני של ג'וזף קוסינסקי, "אבדון" אשר יצא לאקרנים בבתי הקולנוע שבארה"ב לפני כשלושה ימים בלבד, גרף כ-38 מיליוני דולרים וכבש את המקום הראשון כשמאחוריו כוכב הבייסבול השחור הראשון עם רווחים של 18 מיליוני דולרים.

טום קרוז קורע את השמיים
טום קרוז קורע את השמיים

רק שלושה ימים עברו מאז הקרנת הבכורה בארה"ב וכבר סרטו של ג'וזף קוסינסקי "אבדון" כבש את ליבם של צופים רבים ובעיקר את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. באותו מדע בדיוני כיכב לא אחר מאשר טום קרוז כג'ק (ולא, לא ג'ק ריצ'ר) טכנאי מטוסים אשר נשלח לסייר בשמי כדור הארץ השומם מאחר ובעבר הרחוק התרחש בו מלחמה בין חוצנים לבני האדם אשר הובילה לנטישת כדור הארץ הריק מאדם. ג'ק ביחד עם בת לוויתו ויקטוריה (אנדריאה רייסבורו) נשלחו לבדוק עם כדור הארץ נקי מחוצנים, אך השניים מגלים כי הם לא לבדם. מלבד ה-38 מיליוני הדולרים אשר גרף בקופות, "אבדון" גרף עוד 150 מיליוני דולרים משאר רחבי העולם.



אחריו, במקום השני דרמת הספורט "42" אשר כבש את המקום הראשון בשבוע שעבר בהפתעה מוחלטת. "42" מבוסס על סיפורו של ג'קי רובינסון אשר היה לשחקן הבייסבול השחור הראשון שהצליח לשחק בליגת הבייסבול "מייג'ור ליג בייסבול " בשנות ה-40, וזאת למרות הגזענות אשר חלה באותם שנים. את דמותו של רובינסון גילם השחקן צ'דוויק בוסמן בעוד שאת צייד הכישרונות אשר מצא אותו גילם השחקן המדופלם הריסון פורד שלמרות גילו המבוגר (70) הוא עדיין מפתיע אותנו בכישורי המשחק שלו. הסרט כאמור גרף מעל 18 מיליוני דולרים מבתי הקולנוע המקומיים שבארה"ב.



סרטם של דרימוורקס , "הקורדים" שזהו השבוע החמישי להקרנתו, עלה למקום השלישי עם רווחים בסך 10 מיליוני דולרים. בהחלט מפתיע, סרט האנימציה שרבים ציפו שכבר ירד לתחתית טבלת שובר הקופות, עושה תהפוכות וממשיך בחמישה הפותחת כשמתחתיו סרט הקומדיה "מת לצעוק 5".



קומדיה?, "מת לצעוק 5"?, מי שתייג את הסרט בז'אנר הקומדיה כנראה שהתבלבל, אומנם כן, הסרטים הקודמים בסדרת הסרטים צלחו בביקורות ובקופות, אך כאן מישהו עשה עבודה טראשית, כמובן, מדובר בבמאי הסרט מלקולם ד.לי אשר חשב לעצמו כי אפשר ליצור פרודיה בטווח של מספר חודשים בודדים. בכל אופן, התקשינו להבין כיצד הסרט נשאר בחמישיה, אבל אם יש סיבה לכך, זה בזכות שון ומרלון ויינס אשר היו הראשונים ביצירת הסרט הראשון "מת לצעוק" שהוביל לפרקים נוספים בסדרה. לא רק אנחנו חושבים שהסרט היה על הפנים, מרלון ויינס התבדח לאחרונה על הסרט ואמר בראיון לאתר TMZ "'מת לצעוק 5' גרוע, אבל לא שמעתם את זה ממני". בהחלט בדיחה, אם יוצר הסרט אומר זאת, אז מה עוד נשאר להגיד?.

למקום החמישי והמכובד הגיע סרטו של ג'ון מ. צ'ו "ג'י.איי.ג' ;ו: סוגרים חשבון" אשר גרף יותר מ-5 מיליוני דולרים ומעבר לים הכניס רווחים מפוצצים בסך 322 מיליוני דולרים. באותו סרט כיכבו צ'אנינג טייטום שהיה אמור לככב באחד התפקידים הראשים אך זה לא נעשה מכיוון שהצטרפו שני כוכבי הפעולה הגדולים; ברוס וויליס ודוויין ג'ונסון (דה רוק) אשר נשארו לסגור את החשבון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טום קרוז קורע את השמיים
סרטים בקולנוע